CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 3, 2010

byk yg wa nk cheta

kan wa balik kg... so sah3 la wa x on9,,
hurmm bezt la jugak dok kg,,, aman dohhh
pulak tu aku control remote astro ngn adeq aku
so layan jela tv tu
tp seram pun aderrr
ha???? awat seram plak ??
yela.. umah tu dah la besa...
duk nyer 4 orang jer...
bygkan,,, 6 bilik 5 ruang tamu....
besar giler..... umah atok aku
pulak tu toilet kt blakang
perghhh ber marathon aku klo nk g toilet...
ag ar klo memalam...
adehhh....
lg stu... yg ta best nyer...
skng ni daerah btu pahat...
dimana umah atok aku tersergam di bumi itu
adehhh ngah catuu air doe
ko bygkan...
10 pg smpai 10 mlm jer air kuar
perghhh bgun pg2 nk amik wudhuk tuk solat sbuh
kna amik kat air tadahan kt kelbat...
mak ai.. sjuk mgigil aku...
hik3
tp tu suma wat aku rase seronok...
yela...
mser skul dlu sah2 la aku duk umah atok aku...
suma tu mengembalikan nostalgia lamer ak...


0 comments:

Post a Comment