CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 23, 2010

ak menangis lg

tika lgkahku sumbang..
tika ak berpaling
tika aku pergi
ak x minta suma ini..
ak cuma x mmpu bertahan
ko kuang hajo...
tu katanya
yer,, ak thu
tp aku pergi
sbelum ak luahkan ledakan ini
sebelum ak lg kecewa
sebelum ak lg terseksa
aku thu itu yg blaku
ak thu mnjadi salah ku
silapkah aku
meraih simpati pd yg sepatutnya
menunggu kalimah thniah dri yg tesayang
ader kau wat bgitu
trasa x dihargai...
walaupun sekali.....
lgkah ku terus sumbing....
lgkah ku terus songsang
hati kecil aku terluka
hati kecil aku terhina
hati kecil ini berdarah

ak x mmpu...
tlalu cuba bertindak rasional
tlalu mudah pula jatuh,,,
ak phon maaf...
jika itu yg mnjadi snjata mu
amik la kmbali....

tangisan ini tangisan derhaka...
x perlu simpati dari siapa
x perlu dikhuatiri....
x perlu d tyakan lg.....

ya Allah.. apakah ak tegar lakukan suma ini

0 comments:

Post a Comment