CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 19, 2010

exam ke result


ok.. hari ni ak nk kongsi cerita pasal result..... bkn nk megah kan kt sni
exam da lebih sbulan mnngalkan dlm corner hidup an.. so result pun msti ader..
igt ag tyme exam or test.....
mybe kiter x pawsan.... ato aku jer yg pawsan sowang..
lebey kurang macam ni>>>>>
.

tamat jer exam... pe lg.. mlopat sakan....
bkn sbb leh jwap suma ngn betul... tp sbg tnda da abes kt medan perang exam...
pastu... mulala kan... cuak x habes....
risau x sudah sbb result...
demam??? batuk??? pengsan??? sakit badn??
ni la yg blku..... an...
tawakal je la.... byk2...
biler terpampang jer result.... my gosh....
result aku ker tu.... haiyarkkkkkkkkkkkkkkkk

mser tu aku tersedar... eh aku leh wat la sebenarnya..
sikit lg da leh dpt DL spt yg mk ayh ak imipikan since ak stu thun...
(oi.. bersyukur la...)
hehe paperw pun aku bersyukur sbb much better than sem 1
sujud syukur ak pada yg Esa sbb bg ak pluang cmni
tp klo kurangkan lg
poya2 aku.. sikap men2 dlm kelas...
mgkin harapan aku jd spt ini akn tercapai kan...



blum terlambat rsernyer nk gengam DL
hmm harap2 pas ni aku leh kurgkan sikap bebudak tadika yg aku terapkan spnjg kt umt...
adehh wat semak mata jer.. dah2.. matang sikit...
fokus on study ok... rotan je klo den mls2 dlm kelas
insyaAllah.... ak akn wt yg tebaik.... ni jnji aku
tp x mo la hya pd mulut... so aku kna buktikan la sem depan..
klo x.... sia jela2 angan2 yg aku pasg kan...
tah2 jd angn2 mt jenin...


0 comments:

Post a Comment