CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 3, 2010

biler 2 dak gulrs g tmpat shopping

hik3.. aku x dop pitih benaa,,,, tp berangan nk tgk wyg sakan
pastu.. pe lg.. besama adeq aku yg terchenta..
aku pun mengepow la dyer...
hajat nyer tgk wyg n mkn3 jer
tp sesmpai jer kt shopping complex tu..
ermmm
kadai petama ialah baju...
mula2 nk tgk3 jer... haha ner leh tgk jer
try la cuba,,,, pastu tah caner
ak sempat smbar 2 helai bju.... haiyarkkkk
adeq aku bli selai ja..
aku yg over plak..
padahal plan dlm bas aku bli suar...

erm x abes ag lg ngn tu...
kami g bli tiket wyg...
bli yg kul stu...
tgk jam bwu kaul 12...
so pe lg knonnyer nk mkn...
pulak aku teringat la kan nk bli suar
so masukla kt pasific...
adehhhh dah nmer nyer kaki shopping..
sah3 la memilih jer....
aikk duit aku ckup ker ni..
erm.. pnjanm adeq bena...
nk taw bper byk aku beli..
bkn stu doe... tp dua.....
haha giler kan...
tgk3 jam...
alamk tggl 20 minit
da r lapo gilerrr...
ishhh nk masuk pggung ag...
so just minum kt foodcourt ja..
adehhh....

tgk wayang citer aper???
haha sjer nk martbatkan cheta mlayu
kami tgk cheta semerah chenta steletto
not bad la.. tp cm telalu sntai doe cheta ni

ghurm bwu jer masuk dlm pggung
ma n walid kol... ajk mkn kfc kt shooping cmplex yg smer..
adehh... dsebabkan x mo burn 16 hengget bli tiket
so kami truskan gak tgk wyg...
tamat jer cheta tu..
ma tepon lg...
dyer kata ujan la... so ma n walid amik awak bdua
ha???
alamak... lum mkn ag... cian adeq aku...
ma kata lg...
ma da tapau la kfc tu tuk kowang..
ngeeee~~
so kitowang balik la ngn kete...
ngn gelojoh nyer kami mkn aym kfc..
ni suma pasal aku shopping jer
x reti2 nk isi pewot dlu...

cehh x smpat smpai umah
adeq aku da claim wet yg dyer bg aku pnjam..
ma bg jer uper nyer
igtkan kan dyer blnja aku hari ni
ak yg blnja ader ar...
errr
agk marah...
tp ta pe...
janji aku leh shopping...
walopun duit x bper nk ader..
haha

0 comments:

Post a Comment