CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 24, 2010

cuti semm na abesss...

cuti sem da nk abes, just have 1 weeks more!
hmmm.. bile pkir2 blik, ape je yg aku buat sebulan lbih cuti sem nih?
mcm xde pape jer..
selain dri kena operate bagaiiii smpai tesadai kt spital ngn keje kawen ma ban
pe je ak wattt huhhh
menternak lemak, menanam anggur.. hasilnye mmg mmberangsangkan! :)

hmmm.. cuti kalini, menghabiskan duit je la rasenyaa..
gi shopping, bowling, muvieeing, karaokeing, facebooking, chatting, gamingg :)
tapi, da name pon semester break, mang la kena rest,, kalo x, 24jam mase dihabeskan gn buku,(ye ye jer) hehehe

ermmm.. harap2, naek sem nnt, thun baru, aku bersemangat dgn azam baru..
rase2nye, xnaklah ulangi kesilapan lalu, yg akhirnya menjejaskan performance aku..
nak fokus study, fokus kehidupan sbg student, menghargai zmn remaja selagi masih remaja ni.. :)

hmm..dah nak masok 21tahun dh aku kat dunia ni.. harap2, ape saje pglaman yg aku peroleh selama hayat aku ni, dapat aku improve dan ade yg dpt aku manfaatkan dan juga ape segala bagai yang xelok uh, dapat aku hindari @ minimize kan :) InsyaALLAH..

SIAPA KITA PADA HARI INI, ADALAH SIAPA KITA PADA WAKTU DULU
jika kita sendiri tidak mengubah, tiada siapa yang boleh mengubah KERANA hanya kita yang mengenali diri kita, segalanya di tangan kita.. JIKA KITA KATA YA, YA JUGALAH JADINYA.. kuasa ada ditangan kita, jgn mengharapkan bantuan org lain, berdirilah di atas kaki sendiri, insyaAllah, kita akan jadi oORANG BIASA tapi YANG LUAR BIASA :)

0 comments:

Post a Comment