CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 26, 2010

sehitam gagak or sehebat dia



Lately ni aku kekurangan idea untuk menulis. so banyak aku tulis pasal benda yang biasa2 jek...huhuhu...makin tepu da kot kepala ini...adeh...but this time aku nak cerita pasal gagak...


kenapa gagak? well, bagi aku gagak ni burung yang agak pelik...nak kata jinak, ada gak...nak kata bijak, mana datang cerita hikayat yang pasal gagak minum air dari pasu (ke apa ntah)... lepas tu omputih siap buat cerita superhero gagak...sampai pelakon dia mati betul2 la jugak...(kesian anak Bruce Lee tuh)...pastu ada gak geng samseng guna nama gagak...tu, Geng Gagak Hitam...ada ke gagak albino ek? huhuhu...lagi ganas dari Geng Bas Sekolah...

bukan apa, benda ni jadi kat area umah sedara aku. al-kisahnya, ada la seekor brother India ni terjumpa burung gagak yang da xbleh terbang kat atas jalan, so dengan x rasa serba salah, dia angkat la burung gagak ni letak kat area yang kereta x lalu sangat...esoknya, bila lalu kat tempat yang sama, mamat tu kena attack oleh gagak lain...maybe gagak tu pikir yang mamat india tu yang injured kan kawan diorg kut??

kenapa aku kata gagak ni jinak? sebab mak sedara aku selalu bagi makan kat burung-burung belakang umah aku. and gagak pun join sama..the best part is, x lama lepas tu, gagak tu bleh lepak kat pagar umah ma sdara. even org datang dekat pun dia buat bodoh jek mkin dye kata de ak amik kesahhh wah3...siap teleng2 kepala tengok org yang datang.

bosan plak menulis nih...huhuhu....

p/s : aku rasa Si Tanggang kena sumpah jadi gagak laa...pasal tu bunyik dia camtuh...

0 comments:

Post a Comment