CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 18, 2010

ayokkk da abes mid sem break dahh???

Masa berlalu tak menunggu kita



erm sah2 la kan masa ta nunggu kita.. x kn la dye tggu lakk
haishhh adil la tu rasenya.. ye x??


ari ni a rse cam ade yg ta kne.. haishh bwu je jejak kaki ke ganu
stelah 2 mggu ak tggal kan ( amboii bajet 2 dekad)
mcm2 hal doe ak pikirkan
mcm biasa la kan sumanya tntg hak uruskan kewangan
mmg fail teruk la klo kt dunia ni ade exam cara uruskan kewaeangan

aksuka berbelanja ala-ala shopaholic

cuma belum buat confession saja lagi
ak selalu lupa kalau pinjam duit orang, so aku kena bayar cepat-cepat
n kalau orang pinjam duit aku, pun biasanya aku lupa
so berharap orang yang pinjam tu ingat sendiri
(cis dia sendiri tak ingat kalau pinjam duit, nak org pulak ingat)
tapi dah memang begitu
ni tuk sesape yg ak knl since tadika kowt
haishhh kisa lme gak ak sibuk2 an

mungkin kerana di minda aku, duit ini tiada mudah saja datang dan pergi

kalau perlu boleh cari
ada macam macam cara
siapa yang rajin, pasti kan ketemuinya
wahh ayt ak ke tuww??? hak2


ok fine la.. mgkin sbb ak diberi elaun oleh walid walhal ptptn ad jew
pastu klo ta ckup leh je epon walid kata ta ckup
ngekk igt ayh awk gabenor bank ker
ok rayalepas??
amik ko sbijik laptop ku tarah kan...

sekarang ni pun dah start rasa penat.

Dah start nak tumpukan pd esaimen yg terbengkali tu suma
sgala bndayg ta bepe na patut tu kna tolak tepi
klo t t stress
aku akan pegi makan, tidur, tgk muvi atau shopping.
Opsss....
terlepas sikit confession of a shopaholic.

kenapa aku suka tulis tajuk benda lain, lepas tu pergi merapu benda lain?


ni pun satu misteri yang belum terjawab lagi.


Anyway, aku nak tulis tadi macam mana cepatnya tahun 2010 berlalu.

tengok-tengok dah bulan 9 kowtt
bulan 11 agi sebulan.
hujung bulan 11 akan ada perubahan besar dalam hidup aku.
mungkin paling besar yang pernah aku lalui kot.
suspen sungguh je kann

seyes mmg masa ta tgu ak lorhh
bgun stp hari kul 5 or 6 huhu cam nipu lak
pejam celik pejam celik
snooze jam bebunyi lgu2 lady gaga
bingitt je pepagi
dh nak habis subuh. klo xgagahkan diri bangun, dah dosa besar.
Kalau lepas subuh sambung sikit lagi tidur, bukak mata sekali lagi, dah pukul 8.30
dah lambat pergi kelas kan
buat ke sekian kalinya.


da ar tak sempat nak exercise waktu ultimate.
dah semakin hyppo kowtt
phtu mula lah fedup dengan diri sendiri.
haih ape nak jadi.


pastu since balik kelas dah la lewat
ngn penatnya
mlm na stay uop smpai ke pg
ulang ag story yg sme
spe ta fedup
bila da fedup stress plak asew
bila stress mkn ag
da 3x hyppo

oii pe la yg ku merpu niyhh
sedo2 la sikit da masuk part 2 dlm sem niyhh
asew2 da byk ke yg da testudyy
cam tadew je tgk an
so lu fikir lah snirii

0 comments:

Post a Comment