CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 10, 2010

tuk asyi hehehe

hari tu try calling syila
tp ta dapat .. ala mane la dye pergi.. bizi kew skang niyh?? ta pe t i kol u lg ek
ermmm asyi.. ko kt ner ni.. ermm sgt2 perlukan ko tuk sesi jiwa mnjiwakan niyh
adoiii plak t ko msti kata ak da serabai thp tera giga kan...
ermm mgkin da infinity...

asyi.. ak cheta kt sni je la ek,..
t da baca ta yh blas tau.. tp tepn la( tnjukkan anda de kredit.. hehe)

ak gini..
de byk bnda na ckp ngn ko tp ak cm malu2 itekk je na anta msg berjela2..
skalinya hang je kan hp tu... adoi2....

  • erm... ak sgt sedeyyy sbb kt bwh ni de byk ag masalah ak
  • aku rse sgt ta brapa na selesa ngn kondisi ak.. ta kira aspek financial, roh,jiwa, n ksihatan
  • carry mark ak ta na se cun jebon plak an..
  • walid da kata klo pointer trun sila back to HOSTEL semula
  • wehh dye suh mhon hostel smula... ayokkk ta kan ta buat lak an.. t mnipu.. dosa2
  • ak rse kna tikam dek kambeng kt kg umah sewa ak.. sakit pggang..
  • ak rse ak na gado ngn ko hari2 haha so ak ta gado da ngn org lain.. brilliant x idea ak.. hehe
  • rse na tembk cicak guna getah.. mslahnya ak ta reti doe na guna getah tu tuk mlastik.. ayokk
  • pstu an ak rse na g tgk wyg ngn ko.. ngn harapan ko amik ak kt uma hahaha
  • bila ek na rongeng2 timah n bedah lg.. next time kita g penang plak eah.. wah byk duitt tu noxzz.. hehe
  • ak sedey bena klo tepon ko tp ta bjawap.... pastu pk balik rse ta yh plak sbb ko pun ad je kol ak tp ak tak terjawap.. seri2
  • ermm de byk ag.. hope ko tgk yg ni dlu hahaha
ni nme nya sindrome stress thp malatopzzz
grand2 punya perasaan doe
klo leh di express kan gene yg ada dlm otak2 yg giat memikir
perghhh sah thp pemikiran ak rendh skit je dri alberts einstein..
ayokkkk

ermm stu ag na pesan
ko tuha jgn menyerabaikan dri
masalah kita mgkin berbeza.. tp ak thu kita rse bnda yg sme je kowt
ta yh nangis tau,... t ilang chumill kt muka (aip2. ni stu pujian ok.. bkn bodek2)
ermm ak yakin ko leh wat n sekuat alm tuk lwn suma ni
sbb klo ko ta kuat,, cne ko na dgr cheta mslaah ak lak
hik3,,, im not try to being jual ikan yer
kite sme2 la sharing2 credit jiwa kacau niyh

hahaha muchoo cyg ko..
rindu doe kt ko ngn piza
2,2 sayap ak ... skalinya kowang ke slatan n utara
ak plak di timur
wahhh bajet out of mlaysia jew.. hehehe
(^^)

with luv n honor
dari ak yg sgt commel tuk ko yg chommot
lalalala

3 comments:

^^Musafir Jalanan^^

masyaAllahhh~~

ampun dan maaf di pinta.
bukan stakat call ko je aku xsmpat angkat.
slalu ckp "nantilaaaa...call balik"
but then................. aku manusia biasa.
LUPA.

huhu. markah merundum? anggapla tu ujian dr Dia nak tambah keimanan ko. Kalaw mungkin kaw di takdirkan balik ke hostel.. pasti ada hikmahnya.
Aku yakin itu sebb aku pon warga hostel. Byk menda bole dapat even sumetyme u'll busy doing things that u think it is not for u. Learning sumething that can teach u to be someone else.

ape tah aku merapu.
Tahla. 1je yg aku pasti tentang diri aku.
Aku da lama sangat2 x nangis. Aku nak nangis. Tapi xmampu.mayb bila aku dapat lakukan itu... pasti aku LEGA. xperlu ubat mahupun care dr sesiapa.

Lately tataw nape aku jd insan paling kejam. Insan paling teruk. Zalim. Insan x besalah pun jd mangsa. Jahatnya aku. Tapi tataw nak wat cmna. Xmampu nak bercerita. Sebab aku pun tak pernah faham diri sendiri. Ati aku kering sangat. Sampai masalah pun aku tataw itu adalah masalah. Confusing.

Haha. Slaluke aku cite masalah aku kat orang??
haha. Yang aku ingat dulu pun kalaw aku da tataw watpe aku g jumpe peni nanges atas bahu dia. Walaupun peni bllurr tgk aku. haha. last2 peni pon layankanje sebb aku ckp xde pape.

Merepek lagiiii...

xde sape akan paham aku sebab aku mmg unpredictable. sekejap ok sekejap gila.
haha. Kita da besar. Perlu blaja byk perkara.

Ada kesempatan InsyaAllah jmpe lagi.
Jaga kesihatan. Blaja rajin2.
Doa byk2. Allah Maha Mendengar.
InsyaAllah akan ade berita gembira buat ko kelak.
:))

dah. maw g klas.
c u then

mybrainybrain

ak rse ak ta thu na wat gapo niyhh wehhh rse mcm na hape jewww,,,,,
hati ni bila diuji n teruji
rse sggt sakit skali.. kdg2 rse na bjalan tnpa henti... tp lgkah ak msih dsini
kdg2 rse ta mo menangis.. tp air mata ini msih berlinang
ak rse lemah ta terdaya
suma yg ak wat spt salah dimata org
sntiasa silap di hati orang

ak ta thu na kata ap
mujur kwn2 masih ad yg sebumbung ngn ak
sepayung meredah hujan
kamii rse gusar sgt
bjln tak diterima
duduk pula di aniya

kdg2 ak terfikir
mmpukah ak ngn ujian ini..
kdg ak rse ak telah terlalu taksub ngn msalah dunia
ak khuatir
ak smakin lemah ta terdaya

asyi,,,, really need u rite now

^^Musafir Jalanan^^

Allah ada bersama kita~
Yakin itu. Semakin kita di uji tanda Allah sayang kita. InsyaALlah itu jalan ALlah nak bagi pahala dan tambah keimanan hambaNya~

Post a Comment