CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 5, 2010

cerita chenta hati sy





Kengkawan yang aku sayangi!!!!
Selamat Hari SABTU......



Dalam Cerita Cinta Hatiku pada hari ni just nak luahkan beberapa perkara.....


huhuhu semuanya tentang cinta aku dan dia atau kamu.... hehehe lain benor rasanya bila hati ini mula jatuh cinta kan? It's All About Love... heart...Cinta...Pyar...Mahabbah.... Dalam apa jua bangsa dan juga bahasa ia disebut... Ia tetapi CINTA...

Ingat tak masa kecik2 budak2 perempuan biasa minatCINDERELLA, SNOW WHITE, BEUTY & THE BEAST,MERMAID....... HUHU lawak kan....


Masa aku berumur dalam 12 tahun.... aku nak sangat jadi macamLADY D...
princess Diana
yang mati kemalangan 31 ogos 1997.... Dari fesyen RAMBUT sampai cara dia SENYUM aku tiru....

Semua KERANA....

i Want 2 be a PRINCESS.... yang dipenuhi CINTA danKASIH SAYANG....

Angan2 je kan... now, aku dah dewasa.. xda lagi cinderella, LADY D.... AKU nak JADi aku....



wahhh rse indah je kan klo falling2 niyh.... stu perasaan yg dikurniakan penuh dgn seribu rsa
ehh ye ke.. so de je la kan pahit, msm n kelat.. huk3


so SEHARIAN mncari cinta
spew na tolong sy tuk mncari n mengenal chenta itu
ohhh no.. CHENTA apa yg ku cari

carilah cinta yg hakiki
tulus ikhlasnya tiada ganti


ya Allah ku titipkan rse syukur thadap Mu
kau kurnikan ak stu cinta yg luhur
walopun masih tidak ku thu siapa yg memilikinya kelak
cinta yg kau hadirkan..
buat ak merasa penuh kasih dn syg
bersama kluarga dan sahabat

sedarilahhh
CINTA ta semestinya INDAH
adakalanya ia stu PENYEKSAAN,,
tp hayatilah perasaan cinta itu
telah difitrah kan kpada suma ANK2 ADAM
.......
semoga chenta ini kekal luhur
trus besemadi dn diberkati
mekar spt bunga di pg hari dn kekal utuh dlm tarbiah kami
Ya ALLAH...
tiada lain yg ku pinta
skadar stu chenta yg telah pun kau kurniakan
mohon ia trus dilandasan MU
TIADA TERPESONG mahupun jtuh dlm pelukkan SYAITAN n IBLIS

rsa chenta ini kekal
untuk awk dri sy
dri saya yg bernama FAIZAH

~~~HAHA~~
pe punya entry ni... nota tolak tepi uw
mucchhooo muaahhh

0 comments:

Post a Comment