CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 25, 2010

story mory telling da truth

penatnyer la hai,,, bkn men kepalang... ee pnt nyerrr letih doe... bagai nk rak da ni...
dua hari duk tehegeh2 kt jaln raya tu,, mak ai.. mau nyer x penat... dah2...
pe ni citer2 cm tu.. t org dgr.. ha caner...g umh mk sedara kt area key el n shah alm bena... berbunga2 dri beberapa hari lepas.. sbb x saba2 nk jumpa miss baby yg cute miut cm aku tuh...
wah3,,, ngn pawsan nyer aku bebicara....
dalily dayana.. stu nmer yg indh seindh kiat.. eh bkn.. secntik mknanyer..
ketua agama... waa... sah3 aku pggil chipz,,,, hehe
chumelll wehh rugi x jumpa dyer... tgk muka dyer yg chumell
rase cm tgk muka aku dlm cermin...
tp spnjg ader kt umh dyer... asik tdo jer... sejibik cam akk sdra dyer..
hehe.. bdw thniah papa n mama baru wat pk cu n mkcu..
wahhh class gtu... bkn snng datin cam i nk behujah tau...

chumill kan... cam i maser kecik2 dlu.. u all pe tau..
~~(^^)~~

ermmm x ckup tgk muka baby yg tesangat2 gojez cm aku..
kmi g wat ronda2 mngabiskan mser yg belalu..
pas jer tolak nasi ngn lauk yg mables ala2 serve hotel 14 bintang
trus g merayap2.. tp ni high class nyertau..
bkn ronggeng cik milah...
lokasi utama ialah i-city.. taman yg pnuh ngn sinaran lampu yg wat kita rse btapa
teruja dan jakunnyer kowang...
pulak dtg mlm minggu.. sah2 la beduyun2 mnusia dtg nk serbu aku mlm tu..
mka tpksa la bhimpit tuk dptkan parking
naik hangit keta walid.. yela gear stu.. handbreak.. tu jer yg di wat,,,
huk3... x pe beb. bebaloi wa rase klo gtu..

teruja kan kan.... persis tmn kemewahan impian ku...

my fevret


ader mkner yer disebalik kekatak ni...



muka teruja + excited


ala2 zmn kegemilangan queen faeza niyh...
haha pawsan abes



muka epi dpt skap tu.. ader lampu waner wani
tacing aw,, walid blikan tuk kami betiga
mucho gracias walid...


ma luvli kezen..all gojez like me (",)

wif ma mk bn yg pwsan chumill cm aku.. haha

pinjaman gmbo dri blog adeq aku.... hik3

bkn skadr wrna warni tu yg aku nk cheta kt cni...
ape yg aku nk kata... inilah kami...
saat bhgia.. n bahgia... tour de familia...
muchoo muchh luv dis...


~~~~sgt bhgia~~~

0 comments:

Post a Comment